Polityka personalna
Naszą firmę tworzą ludzie, którzy w niej pracują. To właśnie oni swoją postawą kreują jej sukces i pozycję na rynku. Dlatego też staramy się stworzyć dla naszych pracowników odpowiednie środowisko pracy, zaoferować im możliwości zawodowego rozwoju oraz zapewnić realizację indywidualnych karier i ambicji.
Wprowadzenie
Nasza firma została założona w 1991 roku i od tego momentu rozwija się bardzo szybko i dynamicznie. Z tego właśnie powodu stale poszukujemy osób, które mogłyby nam zaoferować swój czas, wiedzę, talent i pasję.
Jeżeli po zapoznaniu się z treścią naszej witryny uznasz, że możemy stać Ci się bliscy i masz nam sporo do zaoferowania – nie zwlekaj i napisz do nas.
Nie możemy obiecać Ci, że natychmiast zostaniesz zatrudniony, a Twoje zarobki przerosną wielokrotnie średnią krajową. Jednak gwarantujemy, że wiadomość od Ciebie zostanie potraktowana z wielką sympatią i pełną dyskrecją.
Szybko odpowiemy na każde zgłoszenie chyba, że przysypani zostaniemy górą listów od Twoich konkurentów. Lecz nawet wtedy niczym się nie martw. Jeżeli jesteś najlepsza/najlepszy odnajdziemy Cię na pewno.
Wszystkim, którzy chcieliby dołączyć do naszego na razie 12-osobowego zespołu i wraz z nami podejmować nowe wyzwania, oferujemy:
-
ciekawą pracę w stabilnej firmie, będącej wiodącym na górnym śląsku dystrybutorem, serwisem i wypożyczalnią narzędzi, maszyn i urządzeń,
-
atmosferę opartą na współpracy i zaangażowaniu,
-
intensywny system szkoleń,
-
możliwość rozwoju zawodowego oraz
-
atrakcyjny i adekwatny do osiąganych wyników system wynagradzania.
Charakter pracy
BEST Narzędzia to firma zorientowana na sprzedaż towarów i usług. Większa część personelu BEST, to Pracownicy działu obsługi Klienta – przedstawiciele handlowi lub sprzedawcy, których nazywamy Doradcami technicznymi w siedzibie firmy lub Doradcami technicznymi w terenie.
Nazwa stanowiska podkreśla rolę naszych przedstawicieli – są oni bowiem dla naszych Klientów profesjonalnymi i kompetentnymi doradcami, potrafiącymi w każdej sytuacji doradzić Klientowi, jakiego zakupu powinien dokonać lub z jakiej usługi skorzystać, aby osiągnąć jak największe korzyści dla siebie lub swojej firmy.
Doradcy techniczni są w naszej firmie odpowiedzialni za kontakt osobisty, elektroniczny lub telefoniczny ze stałymi Klientami naszej firmy, jak również za pozyskiwanie Klientów nowych. Kontakt ten obejmuje konsultacje, negocjacje, sporządzanie ofert dla odbiorców i zamówień do dostawców, jak również prezentację oferowanych produktów.
W naszej firmie obok Doradców technicznych, pracują także Mechanicy, którzy są podstawą i wizytówką naszego serwisu. To oni codziennie rozkręcają, myją, diagnozują, konserwują i wreszcie naprawiają sprzęt powierzony nam przez Klientów. I to właśnie im zawdzięczamy miano najlepszego w okolicy serwisu.
Bieżące oferty pracy
Aktualnie poszukujemy osób na następujące stanowisko:
Specjalista ds. kontaktu z klientami w terenie
(Przedstawiciel handlowy)
Oczekiwania wobec Kandydatów:
- wykształcenie co najmniej średnie z maturą,
- prawo jazdy kategorii B,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej (w przypadku mężczyzn),
- umiejętność obsługi komputera (Windows, Microsoft Office (Word, Excel) lub OpenOffice (Write, Calc),
- mile widziane doświadczenie w handlu lub logistyce,
- mile widziana kontynuacja nauki (jednak wyłącznie w formie zaocznej),
- mile widziany własny samochód,
- samodzielność i umiejętność organizacji czasu pracy,
- komunikatywność,
- odporność na stres,
- punktualność i dyspozycyjność,
- zaangażowanie i lojalność wobec pracodawcy,
- dodatkowym atutem będzia znajomość branży.
Proces rekrutacji
Prowadzimy całoroczny proces rekrutacji w zależności od bieżącego zapotrzebowania. Swoich przyszłych pracowników rekrutujemy poprzez targi pracy, ogłoszenia w prasie oraz firmy doradztwa personalnego. Nasz proces rekrutacji składa się z trzech etapów.
Etap 1: Aplikacja
Oczekujemy, że jako osoba starająca się o pracę w naszej firmie prześlesz do nas aplikację składającą się z:
-
listu motywacyjnego,
-
Curriculum Vitae,
-
aktualnego zdjęcia (najlepiej jako grafika w pliku lub wydruk z drukarki),
-
kopii świadectwa maturalnego,
-
kopii dyplomu ukończenia studiów (jeżeli masz wyższe wykształcenie),
-
kopii ostatniego świadectwa pracy.
Aplikację możesz przesłać pocztą tradycyjną (z dopiskiem „PRACA”) lub elektroniczną (jako załącznik do kwestionariusza) na adres: BEST Narzędzia, ul. Snopowa 16, 44-14 Gliwice-Bojków lub praca@best.biz.pl.
Twoją ofertę poddamy szczegółowej analizie i w przypadku jej pozytywnej oceny, zaprosimy Cię na pierwszą rozmowę kwalifikacyjną. Ewentualna rozmowa odbędzie się w siedzibie naszej firmy, w ciągu dwóch tygodni od otrzymania Twojej aplikacji.
W sytuacji otrzymania zbyt dużej liczby zgłoszeń, zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na pozytywnie ocenione oferty.
Etap 2: Pierwsza rozmowa
Celem pierwszej rozmowy kwalifikacyjnej jest poznanie Ciebie, Twoich oczekiwań i możliwości. Rozmowę tą przeprowadzą z Tobą właściciele firmy. W jej trakcie możesz spodziewać się pytań dotyczących Twojego wykształcenia, doświadczeń i planów zawodowych. Będziemy chcieli również ocenić Twój poziom znajomości obsługi komputera.
Po pozytywnym przejściu tego etapu czeka Cię kolejna rozmowa, którą przeprowadzimy w BEST w ciągu dwóch tygodni od pierwszej.
Etap 3: Druga rozmowa
Celem drugiej rozmowy jest jeszcze lepsze wzajemne poznanie się, niż to miało miejsce podczas rozmowy pierwszej. Tym razem będziemy chcieli ocenić Twój poziom przyswajania nowych informacji i poznać Twe plany organizacji pracy na wybranym stanowisku.
Pozytywnym zakończeniem tego etapu będzie zatrudnienie Cię na trzymiesięczny okres próbny. Jeżeli jednak w danej chwili nie będziemy mogli zaoferować Ci pracy, to zapewniamy, że Twoje dokumenty zostaną wykorzystane przy naszych kolejnych rekrutacjach.
Szkolenia i rozwój
Twoje potrzeby będą się zmieniać wraz ze zdobywaniem doświadczenia w naszej firmie, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie odpowiednie programy szkoleniowe.
Szkolenia wstępne
Podczas tych szkoleń dowiesz się ogólnych informacji o Systemie Zapewnienia Jakości, poznasz Politykę Jakości, strukturę organizacyjną oraz procedury i instrukcje, które obowiązują w Twojej komórce organizacyjnej. Zapoznasz się też z przepisami z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, jak również przejdziesz szkolenie stanowiskowe.
Szkolenia w trakcie pracy
Od chwili rozpoczęcia pracy powierzane Ci będą samodzielne zadania, za które będziesz odpowiadał. Twój przełożony postara się przekazać Ci swoją wiedzę oraz doświadczenie. Pomoże w planowaniu zadań i w rozwiązywaniu napotkanych przez Ciebie problemów. Działania te umożliwią zdobywanie cennego doświadczenia i rozwijanie Twoich umiejętności.
Szkolenia ogólne
Zaproponujemy Ci szkolenia pozwalające na podnoszenie Twoich kwalifikacji zawodowych i poszerzanie wiedzy. Planujemy, że będą to szkolenia o charakterze wewnętrznym i zewnętrznym w formie treningów z: psychologii sprzedaży, asertywności, efektywnej komunikacji, sztuki prezentacji, sztuki negocjacji i inne.
Szkolenia specjalistyczne
Za cel tych szkoleń stawiamy uzyskanie przez Ciebie kwalifikacji zawodowych. Związane są one ściśle z działem, w którym pracujesz i pozwalają na wykonywanie codziennej pracy na Twoim stanowisku.
Ponadto możesz podnosić swoje kwalifikacje na studiach zawodowych, magisterskich lub podyplomowych, do czego będziemy Cię zachęcali poprzez możliwość uelastycznienia czasu pracy.